Customer Journey Mapping o com optimitzar el recorregut del client per fer créixer la teva empresa

Customer Journey Mapping o com optimitzar el recorregut del client per fer créixer la teva empresa

Data i hora

9:30 - 10:30

Ubicació

Can Muntanyola. Centre de Serveis a les Empreses

Granollers, Vallès Oriental, 08400

Contingut patrocinat

Descripció

En aquest taller de dues sessions, les persones participants coneixeran els punts de contacte dels potencials clients i com poder millorar la interacció; Aprendran a analitzar els moments claus del recorregut actual i dissenyar el recorregut òptim per incrementar les teves vendes; adquiriran eines per millorar els resultats de la seva empresa integrant les experiències on-line i off-line i aconseguiran el domini dels indicadors relacionats amb la satisfacció dels clients i la seva fidelització.

 

CONTINGUTS:

 

SESSIÓ 1

El recorregut del client o Customer Journey Map. Què és i per què és fonamental per la fidelització i l'adquisició de nous clients.

Amb qui, com i quan, el rol que podem tenir durant les fases de la venda i el consum. Discussió grupal.

Relació amb els indicadors de performance (KPI's). Activitat pràctica

Els moments de la veritat i com gestionar les expectatives. Casos

SESSIÓ 2

Tipus d'interacció: intel·ligència artificial i persona-persona. Casos

La omninacanalitat. Integració de les experiències on i off-line

Activitat pràctica d'aplicació: traçant el teu Customer Journey Map

Posada en comú, propostes de millora i conclusions

    

 

 

Imagina un lloc on cada dia és una nova descoberta. Això és Granollers: un univers de cultura esperant ser explorat per tu. Comença la teva aventura avui, descobreix què està passant demà, continua explorant durant la setmana, i culmina amb un cap de setmana espectacular. Deixa't sorprendre per tot el que Granollers pot oferir-te.

El temps

Detalls de l'Esdeveniment

L'esdeveniment ha finalitzat.
Durada aproximada: 1 hora

Suggerir un canvi

Contingut patrocinat